Malins & Olivias pleace

Alla inlägg under april 2013

Val

Av Malin Johansson - 22 april 2013 17:50

Hej jag är inte säker på att jag gillar one direction skriv ja eller nej i kommentarer om ni tror att jag är en direktioner eller inte!!!!

Hej

Av Malin Johansson - 18 april 2013 15:23

Hej förlåt att vi har inte skrivit mycket men vi ska börja skriva mer!!!!!
Jag har fått nya skor och halsband så här är dom!!!!
Skorna är från mywear och det är en jätteliten klack (ps. Mywear är ingen affär)
Halsbandet som det står LOVE på är från glitter
Halsbandet med hjärtat är från Guldfynd.
// Malin

Av Malin Johansson - 7 april 2013 19:43

Hej!! Idag har Olivia och jag varit i badhuset det var kul. Idag ska jag ladda upp inför skolan i morgon vi ska ha ett prov i historia!!!!!
//Kramar Malin

Av Malin Johansson - 7 april 2013 17:38

Hej!

Idag tängte jag visa er lite bilder på vad ni kommer 

hitta i min smink väska. och mina nya kläder!



bild 1 Eye shadow från Romella

2 Eye shadow från H&M

3 eye shadow från suhada 

4 eye shadow smoky eye effect från Maxfactor

5 eye shadow

6 maskara från en frida tidning

7 lip gloss ( lip chic ) från isadora make-up borste från H&M

8 smink väska från H&M från 30-39 kr

9 make up svampar från Royal

10 eye liner lila glitter från Glitter

11 ny tröja från lager 157 och hals-duk från lager 157


förlåt att vi inte har bloggat på länge!


//Olivia

                     

Av Malin Johansson - 3 april 2013 19:02

  

Hallå! idag skulle jag Och Malin göra en vidio. Men det gick ej att ladda upp..  

Så jag skriver det istället:

Vi har precis börjat med den här bloggen. Och vi vill ha mer läsare

Vårt rekård är typ 15  

det är ganska mycket för en ny blogg.

men.. om vi får 25 läsare så gör vi något helt galet!

T.e.x äta kryddor med vatten och citron saft!!

så kom igen nu!


PS. Jag har fått nytt Maskara!


// Olivia


Av Malin Johansson - 2 april 2013 17:14

Okej, den här vidin gjorde jag för länge sen men endå   

 och ja jag är konstig.


//Olivia


 

Hej

Av Malin Johansson - 2 april 2013 11:35

Hej   det här är några av vidios vi ska göra= smink vidios,Nagelfixs,Roligheter,allvaliga vidios Olivia är inte bra på dom vidiorna,frågor och svar,morgon/natt rutin,mm. på söndag så kanse vi ska åka till stan då blir det masor av blider och vidiosar och massa shopping då får vi visa klädrena på vidios  

Presentation


Hej vi heter Malin och Olivia
Olivia hon fixar hår och Malin fixar sminket och så vidare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards